Sunday, April 17, 2011

Lycra Bunga Ros Timbul :))

Assalam..hollaaa semua!

Ni material lycra yang terbaru..bunga ros timbul. Kat pasaran pun da banyak kan.pilih sahaja nak yang mana satu.Material yang sy gunakan ni sangat cantik..sedap untuk dipakai serta selesa.
                  Tudung Bunga Ros Timbul Syria ~ Size L

 Berikut adalah warna yang masih ada stok..anda hanya perlu memilih warna dan jenis tudung yang anda mahu  seterusnya proceed untuk pre-order :))


Jangan ragu-ragu dan malu-malu untuk menempah tudung yang anda mahukan..sama ada awning atau pun syria. InsyaAllah tempahan anda akan disiapkan secepat yang mungkin :))

See ya!!!



List of Colours..Feel free to Choose :))

Berikut adalah warna-warna yang ada di dalam stok collection sy..diimport daripada lyleazwa collection.Sila nyatakan nombor ketika anda membuat tempahan.





 Untuk material bunga ros timbul, warna-warna seperti di bawah ye


Untuk denim, akan diupload kemudian :))
*
*
*
*

PROSEDUR TEMPAHAN

Anda contact sy untuk cek stok > Tempahan > Pembayaran > Sy jahit (3-4 hari) > Siap untuk dihantar

Itu sahaja.mudah je ha.Berminat?Ha tunggu ape lagi tu..sila la emel lailiazuwa@yahoo.com ataupun sms/call 012-3415443..bila-bila masa sahaja.


Cik Tailor Sudah Kembali~~

Salam..Selamat Hari Ahad :))

Ey da lama x berblog kat sini ha.kesibukan melanda.ehee.Sekarang ni memang agak sibuk dengan tempahan customer..letih2.tapi memang best.puas hati bila tengok orang gembira dengan hasil kerja tangan kita.hehehe.

Sy ada mengambil tempahan untuk menjahit tudung awning atau pun tudung syria mengikut kehendak anda. Material yang digunakan adalah kain lycra yang berkualiti.bukan yang terlalu nipis.harga pun berpatutan :)

 Kat bawah ni adalah contoh Tudung Twist.nampak menarik kan?Single colour or double colour.bergantung kepada kehendak customer.

Tudung pattern macam ni senang je nak pakai..nampak cantik sangat. Mula-mula sarungkan tudung ke kepala..Pusing ke kanan atau ke kiri mengikut warna yang anda nak (kalau ada dua warna)..kemudian pin kan dengan brooch.da siap!

Berikut adalah antara tudung twist&turn yang telah ditempah oleh customer..feel free to scroll ya :))

          Tudung Twist&Turn Awning Double Colour ~ Size L

          Tudung Twist&Turn Syria Double Colour ~ Size L

          Tudung Twist&Turn Syria Double Colour ~ Size L

Sekiranya anda berminat nak tempah, feel free to emel sy > lailiazuwa@yahoo.com atau pun by hp 012-3415443..untuk cek stok kain.U all kena pre-order dulu :)) Anda order baru sy jahit.Tudung akan lebih fresh..ahaha.macam makanan pulak ha.

 

The great of life Copyright © 2010 Designed by Alieff in contribution with Lely