Sunday, April 17, 2011

Cik Tailor Sudah Kembali~~

Salam..Selamat Hari Ahad :))

Ey da lama x berblog kat sini ha.kesibukan melanda.ehee.Sekarang ni memang agak sibuk dengan tempahan customer..letih2.tapi memang best.puas hati bila tengok orang gembira dengan hasil kerja tangan kita.hehehe.

Sy ada mengambil tempahan untuk menjahit tudung awning atau pun tudung syria mengikut kehendak anda. Material yang digunakan adalah kain lycra yang berkualiti.bukan yang terlalu nipis.harga pun berpatutan :)

 Kat bawah ni adalah contoh Tudung Twist.nampak menarik kan?Single colour or double colour.bergantung kepada kehendak customer.

Tudung pattern macam ni senang je nak pakai..nampak cantik sangat. Mula-mula sarungkan tudung ke kepala..Pusing ke kanan atau ke kiri mengikut warna yang anda nak (kalau ada dua warna)..kemudian pin kan dengan brooch.da siap!

Berikut adalah antara tudung twist&turn yang telah ditempah oleh customer..feel free to scroll ya :))

          Tudung Twist&Turn Awning Double Colour ~ Size L

          Tudung Twist&Turn Syria Double Colour ~ Size L

          Tudung Twist&Turn Syria Double Colour ~ Size L

Sekiranya anda berminat nak tempah, feel free to emel sy > lailiazuwa@yahoo.com atau pun by hp 012-3415443..untuk cek stok kain.U all kena pre-order dulu :)) Anda order baru sy jahit.Tudung akan lebih fresh..ahaha.macam makanan pulak ha.

0 komen bernas:

Post a Comment

 

The great of life Copyright © 2010 Designed by Alieff in contribution with Lely