Wednesday, December 8, 2010

HERBAL MAHARANI..produk terbaik untuk aset wanita :))


Masalah Senggugut? Period Pain?
Period tak teratur? ataupun Masalah keputihan yang melampau?
heee..setiap bulan mesti kena MC.sampai boss pn tau ape sebabnye..hehee
tak pun ade masalah tak boleh nak pregnant..ni mungkin adalah salah satu sebabnya.


So, this is for you!!!





Salam!

Ape khabar rakan2 semua?Mesti kena sentiasa hebat!hehehe.Ari ni sy ada satu produk yg sangat best utk dikongsi~~iaitu Herbal Maharani atau pun dikenali sebagai Te Zhi Bai Feng Wan. Herbal ni berasal daripada negara China..tetapi telah berjaya masuk untuk pasaran Malaysia since daripada April 2001. n yang pastinya ia memang HALAL.

Herbal ini dicipta khas untuk semua wanita dan gadis di Malaysia :)))




Emm..mesti ramai nk tau kan..ape hebatnya herbal ni?




Membantu menyelesaikan masalah wanita dan remaja >> senggugut, keputihan, kegatalan, haid tidak teratur, menopause..Di samping itu, ia juga membantu menyelesaikan masalah persekitaran payu udara iaitu sebarang ketumbuhan, saluran yang tersumbat dan akan memberi keanjalan pada payu udara..BEWARE!! Penyakit yang paling ditakuti oleh semua wanita BREAST CANCER..uhhh..tkutnye :((



Ia juga adalah amalan terbaik selepas bersalin iaitu menguat dan mengecutkan rahim di mana ia akan membetulkan kedudukan ovariMelegakan masalah sengal-sengal sendi, asma, urat timbul, peranakan jatuh(prolebsis), sakit pinggang dan lain-lain. Haaa..lagi satu!!



Menyerlahkan kecantikan luaran iaitu seri muka, lebih bermaya, bersemangat, kulit halus, awet muda dan dapat memberikan kebahagiaan kepada pasangan.


    

Produk ni kan terdiri daripada ayam hitam (Gallus Gallus Domesticus), Cornu Cervus Nippon dan herba-herba tradisional China seperti ginseng, Concha Ostrea Gigas, Radix Angelica Sinensis dan sebagainya. Bahan utama produk iaitu Gallus Gallus Domesticus dan Cornu Cervus Nippon memperkuatkan hati, ginjal, menambahkan darah dan tenaga batin.

Berdasarkan pengalaman sy dan customer2 lain, produk ni mmg bkesan..terutama sekali pada wanita yang ade problem.yang sihat pn bley juga.mesti akan rasa perubahan punye..heeee :)) Sy pn rase jgk perubahannya..memang gembira sgt.kalo x setiap bulan mesti MC je.So semua wanita dan gadis2 harus mencuba!!


Cara Pengambilan:


Herbal ini diambil 1/2 bola (25 biji)..4 ur info 1 kotak = 6 bola  manakala 1 bola mempunyai 50 biji..diambil 2x sehari iaitu pada waktu pagi dan malam sebelum makan..secara berterusan sehingga period seterusnya pada bulan depan.


Sekiranya badan anda terasa panas ataupun kerongkong kering >> kurangkan pengambilan 1/2 bola..means daripada 25 biji ke 20 biji..mengikut kesesuaian badan anda. Anda boleh rasa keberkesanannya setelah 2-3 bulan mengamalkan herbal ini  :)))




Harga untuk 1 kotak = RM 65 sahaja..tidak termasuk postage.


Untuk sebarang pertanyaan/maklumat lanjut,
Sila roger2 Lely 012-3415443 atau pun lailiazuwa@yahoo.com

0 komen bernas:

Post a Comment

 

The great of life Copyright © 2010 Designed by Alieff in contribution with Lely